Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 8 noiembrie 2011

Va multumesc !

    Dupa cum v-am anuntat, am participat la targul de bijuterie contemporana " Autor 6 " de la sala Dalles. A fost minunat, o atmosfera stilata, oameni interesati, vanzari pe masura, dar mai ales  multe contacte noi. Expozantii, nume de prestigiu in designul de bijuterii, au fost deschisi, veseli, calzi ; am legat prietenii, am discutat o gramada de lucruri interesante..... Sa nu uit de organizator, d-nul Dan Piersinaru... un om deosebit, atent la orice doleanta a expozantilor, care nu ne-a lasat sa ne simtim stingheri... a fost in permanenta printre noi... un om extraordinar.... Si pe aceasta cala tin sa-i multumesc mult....
    Multumiri tin neaparat sa aduc celor care mi-au vizitat standul, care au cumparat  si celor care m-au sustinut....    dar mai bine sa las fotografiile sa vorbeasca in locul meu....






Un comentariu: