Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

miercuri, 15 februarie 2012

Bratara sarma cupru si ametist

Bratara realizata din sarma de cupru tratata impotriva oxidarii cu chips-uri de ametist. O jumatate de bratara este fixa, iar cealalta este formata din chips-uri mari de ametist, dispuse pe un lant din cupru. Bratara este reglabila, incuietoarea prinzandu-se de lantul din cupru in functie de grosimea mainii. Latimea maxima a bratarii este de 3 cm.
Bijuterie unicat!


Pret: 43 lei




Un comentariu:

  1. Foarte frumos realizata. Se vede ca esti meticuloasa si asta e de apreciat.

    Am incercat si eu in stilul asta sa fac ceva ... de curand mi-am facut si eu blog poate te intereseaza ceva missinashop.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere