Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 27 ianuarie 2013

Primul meu palton din lana impaslita/ My first felted coat

      Dupa  ce mi-am facut elan cat  pentru lumea intreaga, am inceput sa fac primul meu palton din lana impaslita. Pentru ca imi plac lucrurile cu finisaje de calitate, am ales sa-l fac dupa un tipar, dupa care am sa imbin bucatile.... Am vazut ca sunt multe persoane care realizeaza hainute din lana, fara cusatura... toata stima si respectul, insa eu am ales acest mod, am specificat de ce. Acest palton il realizez la comanda, pentru o persoana draga...
 Daca sunteti interesate de asa ceva, va pot realiza la comanda pe orice culoare si flori.Doar sunati-ma sau trimiteti-mi mail.

 

After I did my enthusiasm for the world as I started doing my first felting wool coat. Because I like things with quality finishes, I chose to make a pattern, then I would combine pieces .... We have seen that there are many people who made ​​clothes of wool, seamless ... We all know and respect, but I chose this way we specified why. This coat custom-made it for a dear friend ...
  If you are interested in something, you can make custom any color and flori.Doar call me or send me mail.












   Si inca o bucata...../And another part is finished...




Un comentariu: