Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

miercuri, 25 septembrie 2013

GANDURI DE LA UN SUFLET CALD



In seara aceasta am primit un feed-back de la o persoana care a comandat pentru prima oara de la mine.... vi-l impasrtasesc si voua pentru ca m-a miscat profund...:
"Continua sa faci ceea ce faci cu placere si multa inima si daca cineva se razgandeste in legatura cu comanda si nu da nici o explicatie sa nu te superi; acea persoana nu merita bucatica din inima ta. Ai incredere in talentul si indemanarea ta! De restul are grija altcineva. 
Iti multumesc pentru bucuria pe care mi-ai facut-o! "
EU trebuie sa-ti multumesc pentru increderea acordata.....
Pentru momentele acestea ma inclin umila si spun :"MULTUMESC !.
In momente ca acestea imi dau seama ca am facut alegerea corecta in clipa in care am renuntat la cariera de psiholog si mi-am ales-o pe aceasta.... Cine m-ar putea condamna?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu