Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

duminică, 3 noiembrie 2013

Sal din matase naturala cu maci si buburuze


Sal realizat pe matase naturala de tip chiffon, pe care am realizat maci cu petale in relief. Pentru ca am vazut o gramada de buburuze zilele acestea, am adaugat cateva si printre maci..... sunt si ele in relief, de parca s-ar fi asezat de cateva secunde....Am folosit lana extrafina, lana de efect, fibre si batiste de matase natural, etc. , iar pentru buburuze am folosit lana fina.
Este realizat la comanda!
Se comanda ceva similar, dar nu identic.
Se poate spala manual, la temperatura de 30-40 grade, prin presare usoara, impreuna cu un detergent soft. Se ruleaza apoi intr-un prosop, se calca si se agata pe un umeras.
Unicat!


Pret: 200 lei







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu