Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

sâmbătă, 25 octombrie 2014

Fusta lana impaslita cu maci mov

Am reusit dupa o perioada de timp sa pun in practica ceea ce aveam in cap... O fusta din lana impaslita foarte ampla, asimetrica, in care m-am jucat cu texturile, formele si straturile de lana.... Am foflosit lana extrafina, bucati de matase naturala, dantela, batiste si fibre de matase naturala... toate astea combinate alandala....in plus, stratul de "plasa" de pe fata fustei, care mi-a scos peri albi....
Acum pot sa spun ca este gata.....Imi pare rau doar ca nu am reusit sa surprind delicatetea si frumusetea ei... dar m-am resemnat ca sunt un antitalent in arta fotografica....
In fine, fusta este semiclos, cu circumferinta la talie de cca 75-77 cm, lungimea totala de 109 cm, iar amploarea ei masoara peste 270 cm....
Pe partea din fata am facut plasa cu maci, iar pe spate, doua triunghiuri asimetrice.... Dantela am rasfirat-o ici-colo....Cordonul, alcatuit dintr-un sir de bobocei innodati , evidentiaza talia....
Rezultatul il aveti... Astept opinii... pro- si contra-, evident...
Unicat!

Pret: 650 lei













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu