Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 18 octombrie 2011

Impresii

 Dupa cum v-am anuntat, in zilele ce au trecut am participat la targul 'Culori " din pasajul de la Universitate. Facand abstractie de frigul necrutator care iti intra in suflet, a fost un targ bun  : creatori de bijuterii talentati, oameni pasionati, cu suflet cald, zambitori. Am facut noi cunostinte, am schimbat numere de telefon si ne-am facut promisiuni constructive.
     Insa, cel mai important , am sudat mai bine o relatie de prietenie minunata, si pentru acest lucru ii multumesc prietenei mele din suflet. Este o persoana minunata, cu un suflet care este extrem de rar intalnit. Imi este draga, foarte draga. Ii multumesc si pe aceasta cale ca este prietena mea si ii fac o promisiune: nu o voi dezamagi nicicand....
 Deci, a fost un targ cu adevarat reusit... Organizatorii ne-au indrumat, au fost langa noi....si le multumesc !
 Multumesc si tuturor doamnelor si domnisoarelor care au cumparat bijuteriile realizate de mine. Le urez sanatate si mult noroc.... le mai astept si de-acum inainte!
 Celor care nu au trecut pe la targ le spun doar ca nici nu stiu ce-au pierdut, dar vor mai fi ocazii, asa ca ii astept urmatoarele dati .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu