Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

marți, 14 august 2012

"Ritza Gargarita" - ghiozdan pentru gradinita.

Buna ziua !
Eu sunt Ritza Gargarita si sunt facuta din lana impaslita. Am aripioare care ma ajuta sa-mi gasesc stapana si cureluse din piele neagra, reglabile. Nu sunt mare... am doar 23/30 cm, tocmai potrivita pentru o fetita cuminte...Caputul mi se inchide cu o capsa magnetica.
Am ochisorii tristi pentru ca imi caut stapana... poate o gasesc mai repede..... degeaba am antenutele in relief, intarite cu sarma in interior... pana acum n-am gasit nicio fetita care sa ma iubeasca suficient incat sa ma ia acasa....
Va rog frumos! daca auziti de o fetita cuminte, care sa iubeasca buburuzele, spuneti-i sa vina la mine, ca o astept aici !
Si.... grabiti-va ! ca acusi-acusi incepe gradinita !


Pret: 130 lei







Un comentariu:

  1. Buna ziua!

    Va putem ajuta la comercializarea produselor dvs. prin www.onemarket.ro.

    Detalii suplimentare puteti gasi la adresa http://onemarket.ro/t/aboutus sau la office@onemarket.ro.

    Echipa oneMarket.ro.

    RăspundețiȘtergere